4 عکس عجیب از لحظه ورود تاکسی به مغازه مرد تهرانی / شوک در خیابان خواجه نصیر

در پی تماس شاهدین این حادثه با سامانه 125 آتش نشانی بلافاصله در ساعت 13:30 ظهر دیروز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه 73 این سازمان را به خیابان خواجه نصیرالدین طوسی مقابل پادگان ولیعصر اعزام کرد.

به گزارش رکنا، سعید حسنی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 73 در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو( تاکسی ) به علت نامعلومی از کنترل خارج شده و با سرعت به داخل یک مغازه ورود پیدا کرده بود که درپی آن راننده در داخل خودرو محبوس شده بود و قادر به خارج شدن نبود.

ورود ناگهانی خودرو به داخل مغازه دو مصدوم داشت

حسنی در ادامه گفت: صندوقدار مغازه مذکور هم به دلیل ورود ناگهانی در قسمت جلوی این خودرو گرفتار شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از انجام ایمن سازی های اولیه و همچنین کشیدن یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی جهت احتیاط، با بکارگیری تجهیزات ویژه امداد و نجات، هر دو فرد مجروح را از مغازه وخودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

فرمانده آتش نشانان در پایان گفت: نیروها با استفاده از تیفور(جرثقیل دستی) خودروی مذکور را از مغازه بیرون کشیده و ضمن ایمن سازی و تحویل خودرو و محل حادثه به نیروی انتظامی به ماموریت خود خاتمه دادند.

ورود ناگهانی خودرو به داخل مغازه

ورود ناگهانی خودرو به داخل مغازه

ورود ناگهانی خودرو به داخل مغازه

کدخبر: 726121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟