سقوط مرگبار سنگ در کمین مسافران جاده شمال / هراز و کندوان خطرناک شد

 سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه، گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای شمال وجود به‌ویژه در محدوده تونل یک تا ۶ و محدوده تکاوران تا لاسم و در محور کندوان وجود دارد.

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی عادی و روان در محورهای مازندران هستیم اما باتوجه به پایان هفته انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ترافیک در محورهای شمال به‌ویژه مسیرهای ییلاقی استان باشیم.

سقوط سنگ در هراز و کندوان / هشدار جدی است

به گزارش رکنا، وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان و گدوک سوادکوه، افزود: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای شمال وجود به‌ویژه  در محدوده تونل یک تا ۶ و محدوده تکاوران تا لاسم  و در محور کندوان وجود دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران یادآور شد: البته طی روزهای گذشته چندین مورد ریزش و سقوط سنگ بوده که جزئی بوده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: تاکید پلیس  پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است که ضزورت دارد به این هشدار مهم توجه شود.

عبادی با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی کماکان در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۹۷ دستگاه خودرو  به مبدا برگشت داده شدند.

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال ۱۲۱هزار و ۵۵۴ دستگاه خودرو  اعمال قانون ۸۰هزار و ۶۴۶ بازگشت به مبدا برگشت داده شدند.

کدخبر: 724878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟