کشف جنازه جوان گلستانی پس از 13 روز بی خبری

فرماندار رامیان گفت که با تلاش تیم‌های غواصی از نیروهای دریایی جمهوری اسلامی (بندرعباس و بندر انزلی) و جمعیت هلال احمر گلستان و شهرداری گرگان، جسد جوان ۲۱ ساله از اهالی گنبدکاووس که ۱۹ شهریور امسال در منطقه چشمه گل رامیان غرق شده بود، پیدا شد.

جواد صادقلو روز چهارشنبه اظهار داشت: جسد این جوان ساعت ۱۰ صبح امروز از آب بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی شد تا پس از انجام مراحل اداری جهت خاکسپاری در اختیار خانواده متوفی قرار گیرد.

کشف جنازه جوان گمشده در گلستان

به گزارش رکنا، وی یادآور شد: این جوان به اتفاق خانواده و برخی دوستان خود جمعه ۱۹ شهریور امسال برای تفریح به منطقه چشمه گل رامیان آمده بود که در این چشمه طبیعی با عمق بالا غرق می‌شود.

صادقلو اضافه کرد: هنگام غرق شدن این جوان، بلافاصله تلاش مردم محلی برای نجات وی آغاز شد که بی‌نتیجه ماند.

فرماندار رامیان ادامه داد: در ادامه با حضور غواص‌های جمعیت هلال احمر گلستان جستجو برای یافتن جسد این جوان ادامه یافت که راه به جایی نبرد.

وی گفت: در نهایت تیم‌های غواصی از نیروی دریایی جمهوری اسلامی از بندرعباس و بندرانزلی به محل اعزام شدند که پس از چند روز تلاش جسد جوان غرق شده را پیدا و از آب بیرون کشیدند.

به گفته صادقلو، ۲ سال پیش نیز یک مورد غرق شدگی در چشمه گل رامیان رخ داد که نیروهای امدادی بعد از هشت روز موفق به کشف جسد شدند.

گل رامیان یکی از عمیق‌ترین و سردترین چشمه‌های آب جهان به شمار می‌رود که عمق آن بین ۴۰ تا ۸۰ متر است، این چشمه طبیعی که در ارتفاع ۳۲۰ متری از سطح دریا قرار دارد، ۹۰ متر طول و ۸۰ متر عرض و مساحت آن نیز ۷۲۰ متر مربع است.

کدخبر: 722817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟