مرگ دلخراش جوان 35 ساله در ریزش تونل / جسد بیرون کشیده شد

به گزارش رکنا،حوالی ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز بود که حادثه ریزش تونل معدن ذغال سنگ هجدک در بخش کوهساران راور به جان باختن کارگر 35 ساله این معدن منجر شد و هنوز دلیل اصلی‌آن مشخص نشده است.

به گفته شاهدان عینی "سعید هزاری" معدنکار 35 ساله فوت شده این حادثه از اهلی روستای حرجند بخش کوهساران راور بوده و به گفته همکارانش هنگام بروز حادثه از ارتفاع به داخل واگن سقوط کرده و ریزش حجم زیادی از خاک وی را داخل واگن مدفون کرد که نهایتاً تا رسیدن نیروی امداد و نجات برای بیرون کشیدن وی از زیر آوار خاک متاسفانه وی زنده نمانده است.

به گفته همکاران متوفی انجام عملیات امداد و نجات برای بیرون کشیدن کارگر حادثه دیده حدوداً نیم ساعت طول کشیده اما نهایتاً  پیکر بی‌جان این معدنکار از زیر خاک بیرون آورده شد.

اگرچه تکنسین‌های اورژانس این معدنکار را بدون علائم حیاتی تحویل گرفته‌اند اما بلافاصله عملیات احیاء(CPR) انجام شده که  ولی فایده‌ای نداشته و متأسفانه این معدنکار فوت کرده است.

به گفته مسئولان تیم ایمنی معدن هجدک و یکی دو تیم از معادن اطراف به محل حادثه اعزام شده‌اند تا وضعیت محل حادثه را بیشتر بررسی کرده وعلت حادثه را مشخص کنند.

منبع : تسنیم

کدخبر: 720199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟