حمله خونین پلنگ به فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی لنده

ذبیح‌الله محمدی با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه گود سرخ کوه سفید در شهرستان لنده گفت: شامگاه روز گذشته و در پی گزارشی مبنی بر آتش سوزی منطقه گود سرخ کوه سفید از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده ماموران منابع طبیعی و یگان حفاظت این شهرستان به همراه نیرو‌های دیدبان و مردمی برای اطفای حریق در مراتع و درختان این منطقه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در پی این آتش سوزی بیش از ۲هکتار از مراتع و درختان طمعه حریق شدند که با حضور به موقع نیروی منابع طبیعی و مردمی از گسترش آتش سوزی جلوگیری شده است.

حمله پلنگ در لنده

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: پس از اطفای کامل حریق نیرو‌ها برای پایش منطقه به دو گروه تقسیم شدند که به تاریکی شب مواجه شدیم و من و ۴نفر از نیرو‌های اداره به سمت جنوب شرقی محل آتش سوزی رفتیم و فرمانده یگان حفاظت اداره و ۴نفر دیگر از نیرو‌های مردمی به سمت جنوب غربی محل آتش سوزی حرکت کردند که مورد حمله پلنگ واقع شدند.

وی افزود: پس از حمله پلنگ به فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لنده و یکی دیگر از نیرو‌ها با سروصدا کردن و فرار به سمت خودرو با چراغ قوه و نور گوشی مسیر زیادی را طی کردن و از قلمرو پلنگ خارج شدند.

محمدی گفت: در این حمله هیچ کدام از نیرو‌ها آسیب ندیدند و با فرار به موقع از حمله پلنگ در‌امان ماندند و آتش سوزی پس از ۷ساعت تلاش کنترل و مهار شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

حمله پلنگ

حمله پلنگ

کدخبر: 720051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟