جوان 25 ساله زنده زنده زیر آوار یک خانه دفن شد / در خیابان پیروزی تهران رخ داد + عکس

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١۵:۴٩ دقیقه دیروز یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه، خیابان دریاباری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ریزش آوار در خیابان پیروزی

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک منزل دو طبقه و قدیمی که در حال تخریب بوده حادثه رخ داده است. طی این حادثه به یکباره بخش زیادی از دیواره ها و سقف ها تخریب شده بود و اطلاعات اولیه مبنی بر آن بود که فرد یا افرادی زیر آوار گرفتار هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و با حضور عوامل شهرداری،  انتظامی و همکاران هلال احمر بررسی های لازم انجام شد. عملیات ضمن ایمن سازی لازم انجام شد و پس از مدتی تلاش یک کارگر ٢۵ ساله با تابعیت افغان از زیر مقدار زیادی خاک خارج شد.

ملکی خاطرنشان کرد: با تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده است. جست و جوی های تکمیلی ادامه پیدا کرد و آتش نشانان با اطمینان حاصل کردن از اینکه فرد دیگری زیر آوار نیست، عملیات را به پایان رساندند.

کدخبر: 716096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟