براتعلی محمدی شهید شد/ کرونا بی امان جان می گیرد + عکس

 این مدافع سلامت که ۴۰ سال داشت در حدود ۲۰ روز پیش درگیر بیماری کرونا شد و ۱۰ روز در بیمارستان امام حسن(ع) بستری بود.

به گزارش رکنا، پیکر این حافظ سلامت ساعت ۱۰ صبح امروز(چهارشنبه) سوم شهریورماه از محل بیمارستان امام حسن بجنورد(ع) تشییع و در آرامستان امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد به خاک سپرده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی با تسلیت درگذشت این مدافع سلامت، گفت: با نهایت تاسف و تاثر عروج ناگهانی و آسمانی مرحوم براتعلی محمدی از همکاران واحد حفاظت فیزیکی دانشگاه که در ایام شیوع و بروز بیماری کرونا همگام و همراه با مدافعان سلامت با این ویروس مبارزه کرد، ما را در غمی بزرگ نشاند.

دکتر سیداحمد هاشمی با ابراز همدردی‌، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بویژه همکاران آن مرحوم در دانشکده بهداشت بجنورد و بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 براتعلی محمدی بعد از علی رستمی تکنسین و راننده اورژانس بیمارستان های شهرستان شیروان و دکتر وحید یحیوی، پزشک فوق تخصص انکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که سال گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا  به جمع شهیدای مدافع سلامت پیوست، سومین مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پس از همه گیری ویروس کرونا  در این خطه شمالشرق کشور در اسفندماه سال ۹۸ تاکنون محسوب می شود.

کدخبر: 714947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟