فیلم قدم زدن یک روح در خیابان های شهر جنجال به پا کرد! + عکس

 وجود ارواح بر روی کره زمین،یکی از اختلافاتی است که همواره در میان انسان ها وجود دارد که برخی از آنها معتقد هستند ارواح بر روی زمین وجود ندارند و برخی دیگر معتقد هستند که ارواح هم وجود دارند و هم همراه ما در کره زمین به زندگی کردن می پردازند.اما به نظر شما آیا ارواح وجود دارند یا خیر؟!

به گزارش رکنا، روز گذشته ویدیویی عجیب از یک روح که در حال عبور از خیابان های فیلیپین بود،به شدت توسط رسانه های مختلف پخش شد که باعث شوکه شدن کاربران صفحات مجازی شد.این ویدیو توسط دوربین های شهری ثبت شده بودند.

همچنین ویدیو توسط شبکه تلویزیونی CCTV کشور فیلیپین پخش شده است که این روح به آرامی از قسمت پیاده رو به سمت راست خود می چرخد و با اینکه اتومبیل ها و موتورسیکلت در حرکت هستند،از میان آنها بدون هیچ آسیبی عبور می کند.

یکی از مخاطبان فلیپینی تلویزیون در مورد این اتفاق این چنین گفت:"زمانیکه من این ویدیو را در تلویزیون مشاهده کردم،نمی توانستم باور کنم و فکر می کردم در خواب هستم و بطور ناگهانی متوجه شدم که این ویدیو حقیقت دارد و روح بدون آنکه آسیبی ببیند از خیابان عبور میکند".

همچنین یکی از مغازه داران در این منطقه این گونه گفت:"این ویدیو بقدری وحشتناک هست که من حتی نمی توانم به مغازه ام بروم .چرا که هر بار این خیابان عبور می کنم یاد صحنه ای که آن روح از اینجا عبور می کرد می افتم".

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

حاشیه زندگی سلبریتی ها را در اینجا بخوانید

زن جوان از خانه فساد شوهرش گریخت ! / پشیمانم ! !

تجاوز شیطانی به دختر 15 ساله مشهدی توسط پسر کرمانشاهی

 تجاوز گروهی دختر 17 ساله اسرائیلی که مست بود / 6 مرد بازداشت شدند

فیلم لحظه شلیک پلیس تهران به یک گاو رم کرده ! + علت

مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

لحظه به لحظه با سایه مرگ 4 زن آبادانی + عکس

گرمای آبادان حادثه آفرید / همه کلافه اند !

حمله خونین به محیط بان در کردکوی + عکس بدن زخمی

گنده لات های این شهر موش شدند ! + جزییات

شیوع ویروسی خطرناکتر از کرونای هندی در راه است ! / وحشت در جهان
کدخبر: 713631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟