فداکاری مرگبار عروس جوان هشترودی برای تولد نوزادش / او کرونا را درمان نکرد + عکس مادر و کودک
حجم ویدیو: 21.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

به گزارش رکنا، صمد نعمتی دهلان  پدر مرحومه هاجر نعمتی که چند روزی است در غم از دست دادن تنها دخترش آرام وقرار ندارد در گفتگو با  رکنا چنین می گوید: دختر پا به ماهم  به جهت ابتلا به بیماری کووید 19 به بیمارستان هشترود مراجعه وحسب دستور پزشک بستری می شود . در زمان بستری درصد در گیری ریه های دخترم طبق آزمایشی که انجام شد زیر ۲۰درصد بود

وی ادامه داد:چون  دخترم در آخر ماه حاملگی  بود هیچگونه اقدامات موثر پزشکی روی دخترم در بیمارستان هشترود انجام نشد  وهر موقع که علت را می پرسیدیم جواب کادر درمان این بود :«دختر شما چون حامله  وپابه ماه است در مورد بیماری کرونا نمیشه کاری کارهای درمانی  کرد»

نعمتی اضافه می کند:به خاطر اینکه در بیمارستان هشترود هیچگونه عکس العملی به روی بیماری دخترم نشد وهرروز هم شاهد کاهش سطح اکسیژن خون دختر م بودم .با وجود اینکه ۲۰روز به وقت زایمان مانده بودو درد ناشی از کرونا ووضعیت حاملگی  باعث شد زایمان به صورت طبیعی انجام گیرد که در این صورت باید  پزشکان با عمل سزارین اقدام به خارج کردن نوزاد می کردند که متاسفانه اینکار را نکردند.

مرگ مادر جوان در هشترود / همه گریستند

او در ادامه می گوید: بعد از تولد نوه ام با حالت طبیعی گریه  کودک امانمان را بریده بود به همین خاطر  کودک را به بیمارستان فرمان فرمانی یا ( کودکان تبریز بردیم)  وآنجا بعد از معاینات وآزمایش های گوناگون وعکس برداری از کل اعضای نوزاد  حسب اعلام کادر درمان بیمارستان کودکان تبریز مشخص شد که جناغ نوزاد   دچار شکستگی شده است.

پدر مرحومه  نعمتی تاکید کرد: دخترم پس از زایمان با افت شدید سطح اکسیژن خون وکاهش سطح هوشیاری روبرو شده بود ودیگرنایی نداشت چون ویروس منحوس کرونا همه جای ریه را درگیر کرده بود وتاب وتوان را از دخترم گرفته بود. با اعتراضی که کردیم بلاخره بعداز چندین روز بستری بی نتیجه  از طریق آمبولانس دخترم  به بیمارستان امام رضای (ع)تبریز اعزام شد :و کادر درمانی بیمارستان امام رضای تبریز بعد از دیدن آزمایشات  عنوان کردند که کار از کار گذشته است وشما زمانی که درگیری ریه پایین بود  باید بیمار را به این بیمارستان ارجاع می دادید.

کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) اعلام کردند: چون در حال حاضر در صد درگیری ریه بیمار بالای نود درصد است یعنی اگر نجات پیدا کند به عنایت خدا وچهارده معصوم (ع) بستگی دارد ولی همه متفق القول شدند که  همه کادر درمان تلاش خود را بکنند .شاید درمان افاده کند.

 کادر درمانی بیمارستان امام رضای تبریز به ما می گفتند: تلاش می کنیم به امید خدا نگذاریم که بیماری از این بیشتر شدت پیدا کند.وهر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند ودر حق دخترم واقعا جانفشانی کردند.ولی دیگر خیلی خیلی دیر شده بودوکار از کار گذشته بود.

وی  خاطر نشان کرد:در زمان مراجعه به بیمارستان هشترود درصد در گیری ریه دخترم  کم بود ومی شد یک سری کارهایی انجام داد حال سؤالم از کادر درمانی بیمارستان هشترود این است که چرا براب دخترم کاری نکردند .شاید دلیلی داشته اند ومی خواهم آن دلیل را بدانم ومنتظرم که مسئولان بیمارستان به این سوال یک پدر داغدیده جواب بدهند شاید قانع شدم

این پدر در حالی که اشگ چشمانش را پاک می کند اضافه می کند: در زمان بستری در هشترود به  راحتی میشد درمانش کرد.چون درصد در گیری ریه کم بود.

شاید با زایمان سزارین ودر آوردن نوزاد از شکم مادر می توانستند  با توجه به اینکه چند روز به تولد بچه مانده بود یک سری کارهایی بکنند ولی نکردند.

این پدر داغ دیده درپایان مصاحبه از سازمان نظام پزشکی و مسئولین قضائی شهرستان درخواست کرد که اگر کادر درمانی در درمان دخترش کوتاهی کرده اند سازمان نظام پزشکی ومسئولین قضائی شهرستان به این موضوع  ورود کنندوعلت را مشخص کرده تا افرادیکه در این ماجرا کوتاهی کرده اند جوابگوی قانون باشند.

وی با بغض وگریه گفت:چون تنها دختری که داشتم از دستم رفت والان  یک نوزادی که آنهم جناغش درزمان تولد  شکسته از دختر دلبندم  به یادگار مانده است و هر کجا هم لازم باشد برای احقاق حقوقم خواهم رفت تا دیگر این ماجرا بر سر خانواده های دیگر اتفاق نیفتد.منکه دیگر کمرم با مرگ زود هنگام هاجرم شکست.امیدوارم از این اتفاقات بر سر خانواده های دیگر نیفتد.وتا دم در خبرنگار رکنا را بدرقه کرد تا به مهمانانش که برای ابراز همدردی می آمدند برسد.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

اخبار و حاشیه سلبریتی ها را در این صفحه بخوانید

تلخ ترین فیلم لحظه فرار از دست طالبان / آویزان شدن از چرخ های هواپیما

نقشه شیطانی خواستگار 40 ساله برای زیور دختر 16 ساله

فاجعه مرگ کرونایی در کشور/ 655 ایرانی دیگر جان باختند

بازداشت واکسن فروش تجریش / مردانی که یک شبه میلیاردر شدند

زن خائن از 3 پسر غریبه آبستن شد ! + عکس

حکم جالب برای یک حیوان آزار / شکنجه دلخراش یک سگ در اشنویه

مرگ کرونایی 130 پرستار فداکار / در راه رسالت شان جان باختند

قتل وحشتناک در یک خانواده کر و لال تهرانی / قاتل با لباس زنانه فرار کرد + عکس

کدخبر: 713193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟