خانم پرستار اصفهانی همه شهر را عزادار کرد / کرونا جان شیرین می گیرد + عکس ها

صغری آقابابایی نخستین شهیده مدافع سلامت استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ و از پرسنل بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) پس از ابتلا به ویروس کرونا در محل کار خود و پس از ۱۰ روز بستری بودن در بیمارستان الزهرا(س) سرانجام به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

به گزارش رکنا، حدود ۱۸ ماه است که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و مدافعان سلامت همچنان با جان و دل پای کار ایستاده‌اند و ضامن سلامتی مردم هستند، شهدای مدافع سلامت نه تنها از سلامت جسم که از سلامت اخلاق جامعه دفاع کردند و نشان دادند با وجود تمامی اما و اگرها هنوز هم هستند انسان‌هایی که گوهر انسانیت را در کشاکش سختی‌ها حفظ می‌کنند.

در استان اصفهان نیز همزمان با شیوع کرونا کادر درمان از جان و دل برای نجات هموطنان‌شان مایه گذاشتند و در این راه پرستاران و پزشکانی شهید مدافع سلامت شدند.

دکتر سیدمحمود نوریان متخصص مغز و اعصاب، دکتر سیدحسن ابن شهیدی، دکتر مجید فرهاد از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، علی اسد سلطانی از کارکنان بیمارستان نطنز، علی منصوری کارمند بیمارستان عیسی بن مریم، حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی و خسرو حکمت‌روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه(س) تنها تعدادی از شهدای مدافع سلامت استان اصفهان هستند.

صغری آقابابایی نخستین شهیده مدافع سلامت استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ و از پرسنل بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) بود که پس از ابتلا به ویروس منحوس کرونا در محل کار خود و پس از ۱۰ روز بستری بودن در بیمارستان الزهرا(س) سرانجام به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی حدود ۱۵ سال سابقه کار در این بیمارستان داشت و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خدمت می‌کرد.

صغری آقابابایی پس از جدال ۲۰ روزه با کرونا و باوجود پیگیری‌ها و اقدامات درمانی در آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع شهیده مدافع سلامت صغری آقابابایی از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم(ع) در اصفهان و در جمع همکاران وی برگزار شد و سپس در زادگاهش در شهرستان نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

پرستار کرونا

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

اخبار و حاشیه سلبریتی ها را در این صفحه بخوانید

آخرین عکس ارشا اقدسی قبل از مرگ + ناگفته ها از رکورد شکنی پرواز با ماشین

گفتگو با یک اعدامی / پای چوبه دار اسمم را با ماژیک روی دستم نوشتند

تجاوز همزمان سامان و دوستش برای دختر جوان تهرانی / فیلم گرفتند تا سکوت کنم

زورگیری 2 زن جوان با چاقو از پسر 31 ساله / گفتگو با آنیتا و یاسمن + عکس

5 سال تجاوز وحشیانه به زن 30 ساله در اسارتگاه مخوف پزشک دیوانه + عکس

تلخ ترین فیلم لحظه فرار از دست طالبان / آویزان شدن از چرخ های هواپیما

نقشه شیطانی خواستگار 40 ساله برای زیور دختر 16 ساله

بازداشت واکسن فروش تجریش / مردانی که یک شبه میلیاردر شدند

زن خائن از 3 پسر غریبه آبستن شد ! + عکس

کدخبر: 713169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟