بازداشت اوباش معروف در فردیس

به گزارش رکنا، سرهنگ کامران ملکی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در شهرستان فردیس اجرا شد، ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان یک نفر اراذل و اوباش را شناسایی کردند.

وی افزود: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی و ایجاد رعب و وحشت توسط یک نفر مذکر، تیمی متشکل از ماموران پلیس اطلاعات شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی ادامه داد: دستگیری این متهم به علت جرائم متعدد از جمله درگیری و قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی پس از کسب دستور قضایی در دستور کار ماموران قرار گرفت و در یک عملیات منسجم، متهم دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و ارازل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 711344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟