لحظه به لحظه با سایه مرگ 3 زن و مرد شیرازی + عکس

به گزارش رکنا، محمد هادی قانع، در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۵ امروز ( ۸ مرداد ماه) با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان پوربیرک اطلاع‌رسانی شد که در پی این گزارش، نیروهای عملیاتی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه منزل یک طبقه ویلایی کاملا دچار حریق شده و زبانه های آتش به ایزوگام پشت بام نیز سرایت کرده بود و در اثر شدت حریق و دود، ساکنین منزل قادر به خارج شدن نبودند و در وضعیت خطرناکی در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند.

قانع ادامه داد: آتش‌نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی، به سرعت با به کارگیری لوله‌های آبدهی، شعله‌های حریق را مهار کردند و گروه نجات آتش‌نشانان نیز همزمان با تجهیزات مخصوص وارد ساختمان شدند و سه نفر از ساکنین شامل دو زن و مرد میانسال و یک جوان معلول را که در اتاق های منزل گرفتار بودند از ساختمان خارج کردند.

مصدومان این حادثه سریعا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه آتش‌نشانان از سرایت حریق به ساختمان مسکونی جلوگیری کردند، گفت: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

کدخبر: 708823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟