فیلم کتک خوردن سارق جوان زیر دست و پای مردم در تهران !
حجم ویدیو: 18.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

وقتی سارق گوشی تلفن همراه قصد فرار داشت تصادف کرد و زمینگیر شد. سارق جوان  زمینگیر شد و حسابی کتک خورد. این ماجرایی است که برای سارق گوشی تلفن همراه رخ داد. اما اینکه این سارق به چه سرنوشتی دچار شدمشخص نیست. این روزها فیلم کتک خوردن سارق گوشی تلفن همراه در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

به گزارش رکنا، به تازگی فیلمی در فضای مجازی در بین کابران دست به دست می چرخد که ماجرای یک سرقت ناکام را روایت می کند. در شرح این فیلم که در فضای مجازی منتشر شده است نوشته دوسارق جوان پس از سرقت یک گوشی تلفن همراه با موتورسیکلت  فرار می کنند اما از آنجایی که شانس یارشان نبود درهنگام فرار با یک خودوری پراید سفید رنگ برخورد می کنند و به زمین می خورند.

یکی از سارقان پا به فرار می گذارد اما سارق دیگر که بخت یارش نبود توسط مردم محاصره می شود. شاهدان ماجرا که در جریان سرقت بودند به سراغ سارق زمینگیر شده می روند و او را به باد کتک می گیرند.

از پلاک خودورها مشخص است که این اتفاق در تهران رخ داده اما اینکه در کدام محله و کدام میدان شهر است هنوز مشخص نیست. پلیس نیز هنوز جزئیاتی از این اتفاق در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

 

کدخبر: 708554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟