پنج سارق در سقز دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ صید علی صفری روز چهارشنبه اظهار داشت: چهار سارق و یک نفر مالخر در این شهرستان دستگیر شدند و ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه در طرح تشدید مبارزه با سرقت توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و کشف شد.

 وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان سقز در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت ۴ سارق خودرو و یک نفر مالخر در این راستا شناسایی و دستگیر شدند.

وی هدف از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت را افزایش ضریب امنیتی در سطح حوزه استحفاظی عنوان  کرد و افزود: با تلاش ماموران در این طرح عملیاتی ۱۴ دستگاه انواع خودروی سرقتی دارای سابقه سرقت از شهرستان سقز و استانهای همجوار کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

سرهنگ صفری در بخشی از سخنان به دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ در هفته های گذشته خبر داد و گفت: در بازرسی از این افراد، مقدار ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

کدخبر: 708538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟