جزئیات آدم ربایی در جلفا / درگیری 5 مرد مسلح 6 ساعت طول کشید

سردار "حسین عبدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جلفا در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن یک شهروند جلفایی بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش رکنا، وی افزود: تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان جلفا برای شناسایی متهم و یا متهمان وآزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت:کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، در کمتر از 6 ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از روستا های شهرستان مرند بود را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی هر 5 آدم ربا را که 2 نفر از آنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

سردار عبدی گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی های فنی ضمن اعتراف به ارتکاب این جرم، علت آن را اخاذی و مطالبه 200میلیارد ریال وجه نقذ از فرد ربوده شده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هر 5 متهم با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

کدخبر: 706318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟