مرگ دلخراش راننده وانت در بزرگراه فتح + عکس جنازه

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر بروز حادثه رانندگی در بزرگراه فتح، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 44 به همراه گروه امداد و نجات 7 پس از هماهنگی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:20 روز گذشته به سمت بزرگراه فتح(مسیر شرق به غرب)، نرسیده به پل های جدید حرکت کردند.

به گزارش رکنا، محسن نجفی فرمانده نیروهای آتش نشانی در این باره گفت: چند دستگاه خودرو باری سبک و سنگین شامل؛ وانت نیسان، وانت پیکان و کامیونت ایسوزو حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده بودند که براثر این حادثه، ورق های فلزی در قسمت بار خودرو وانت نیسان بر روی خودرو وانت پیکان سقوط کرده بود.

وی اضافه کرد: براثر سقوط ورق های فلزی بر روی کابین خودرو وانت پیکان، اتاقک این وسیله نقلیه در هم پیچیده و راننده میانسال در اتاقک محبوس شده بود.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروها را قطع کرده و پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات نجات عملیات رهاسازی راننده میانسال از اتاقک خودرو وانت پیکان را آغاز کردند.

نجفی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان راننده میانسال را از اتاقک خودرو وانت خارج کرده و وی را جهت انجام معاینات تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی، مرگ راننده خودرو وانت پیکان در همان لحظات اولیه از سوی امدادگران اورژانس تایید شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان، خودروها را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کرده و محل حادثه را جهت بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

حادثه

کدخبر: 705663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟