فیلم سقوط دردناک یک زن از طبقه نهم / او با شوهرش درگیر شد
حجم ویدیو: 6.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

سقوط یک زن از طبقه نهم بالکن خانه موجب آسیب جدی او شد. دلیل سقوط این زن عصبانیت در حین درگیری با شوهرش بود.

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط یک زن جوان هندوستانی از طبقه نهم آپارتمانی در این کشور را به تصویر می‌کشد. این زن ۳۰ ساله که درگیری زناشویی او با شوهرش به بالکن کشیده شده بود ناگهان از طبقه نهم به پایین سقوط کرد. این اتفاق در «قاضی آباد» واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

سقوط زن هندی به طرز وحشتناک

در ویدئویی که منتشر شده در حالی که این زن از بالکن آویزان است دیده می‌شود. در این ویدئو شوهر قربانی در حالی که دست او را گرفته تلاش می‌کند مانع سقوط وی به پایین شود. این ویدئو نشان می‌دهد لحظاتی بعد دست قربانی از دست شوهرش جدا شده و این زن به پایین سقوط می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن پس از این حادثه در حالی که دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد. رسانه‌های محلی هند حال او را وخیم گزارش کردند.

سقوط زن به دلیل لغزیدن او

«ماهاویر سینگ»، افسر پلیس در اداره پلیس ویجای نگار هند گفت: «مرد و زنی که در این ویدئو مشاهده می‌شود یک زوج بودند. چیزی که فعلا ما می‌دانیم این است که این زن در بالکن لغزیده و شوهرش با گرفتن دستش تلاش کرده تا مانع سقوط او شود. ما هنوز شکایتی در این باره دریافت نکرده ایم. این زن در بیمارستانی در نویدا بستری شده است. پس از دریافت شکایت آن را بررسی خواهیم کرد.»

کدخبر: 705581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟