تصادف شدید 207  با گاردریل های بزرگراه امام علی ( ع) + عکس

 سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر افزود :  مقارن ساعت  00:08  شب گذشته  ، در مسیر بزرگراه امام علی ( ع) بعد از زین  الیدن یکدستگاه سواری پژو 207   که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  با گاردریل کناری  بزرگراه  به شدت برخورد می کند.

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان پور ادامه داد : سرعت زیاد این 207  به حدی بوده که پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل آنها را از جای کنده و  مجدد به داخل بزرگراه باز گشته و متوقف می گردد  .

وی افزود : با حضور کارشناسان  منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ احسان پور درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو   باعث این حادثه بوده  است .

وی از رانندگان خودروها خواست در حین حرکت با سرعت مقرره رانندگی نمایند و  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نموده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند .

برخورد 207  با گاردریل

کدخبر: 705514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟