فیلم لحظه خطرناک برای مرد موتورسوار ! / خونسردی راننده کامیونت
حجم ویدیو: 4.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا،یکی از نکات مهمی که رانندگان در حین رانندگی باید به آن توجه ویژه داشته باشند رانندگی با سرعت مطمئن است؛ به عبارت دیگر راننده باید با سرعتی حرکت کند که در صورت بروز حوادث غیرمنتظره بتواند خودرو را کنترل کند. نکته مهمی که بی‌توجهی یک راننده کامیونت به آن در یکی از بزرگراه‌های مالزی حادثه آفرید.

سرعت زیاد این کامیونت و تغییر مسیر ناگهانی آن برای جلوگیری از تصادف با خودروی روبه رو موجب شد تا جان یک موتورسوار در معرض مرگ قرار بگیرد. این اتفاق در ساعت ۷.۳۰ دقیقه تاریخ ۱۴ آوریل در بزرگراهی در «سانگای بولاح» رخ داد.

تغییر مسیر ناگهانی کامیونت حادثه ساز شد

ویدئویی که توسط دوربین یکی از خودرو‌ها تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از ترمز خودرو‌های روبه رو، راننده کامیونت برای جلوگیری از برخورد با یک خودرو به سمت چپ منحرف شده و ناگهان در همین لحظه با یک موتورسوار برخورد می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که موتورسوار پس از برخورد با کاموینت در مقابل دو خودروی دیگر سقوط کرده، اما با این حال با خوش شانسی از مرگ می‌گریزد. در این ویدئو چیزی نمانده بود که موتورسوار توسط یک خودروی زردرنگ Myvi زیر گرفته شود. راننده کامیونت بلافاصله در لاین اضطراری توقف کرد تا به موتورسوار کمک کند، اما موتورسوار که از کلاه ایمنی استفاده کرده بود بیان کرد که آسیب ندیده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟