عروسی دختر 15 ساله با پدر خیلی جوانش ! / عکس های شوک آور در جهان !

یک دختر 15 ساله اهل کشور چین همراه با پدر جوانش توجه افراد زیادی را در شبکه اجتماعی مخصوصاً در بین مردم آسیایی جذب کرده است زیرا هر کس که عکس این پدر و دختر را می بیند، خیال می کند که این دو یک زوج رمانتیک هستند و همین مسئله باعث شد تا اخبار عجیبی درباره ی این دو پدر دختر منتشر شود؛ از تیتر شوکه کننده " نامزدی دختر زیبا با پدر جوانش ؟!! " تا ماجراهای دیگر خبرسازی که دختر جوان به همه ی آنها پاسخ داد و ماجرا را روشن کرد.

"کی بائو" و پدر 35 ساله اش که تصویرشان را در این بخش مشاهده می کنید رابطه بسیار صمیمانه ای با یکدیگر دارند اما اخیراً رابطه آن ها کمی پیچیده شده است زیرا این دختر بزرگ شده و پدرش هنوز جوان مانده است. زمانی که او با پدرش در بین جمعی حاضر می شود، افرادی مثل معلم یا دوستانش از او می پرسند که چند وقت است با او نامزد شده درحالیکه نمی دانند این اقای نامزد در واقع پدر اوست.

ظاهر جوان پدر و رابطه ی رومانتیک دختر با او عامل اصلی این شایعه پراکنی ها بود، برخی تصور می کردند که این دو نامزد هستند ولی وقتی از صحت ارتباط آنها مطلع می شدند برایشان غیرقابل باور بود.

" کی بائو " میگوید :عجیب ترین اتفاقی که برایم افتاد این بود که فردی به من در انتخاب نامزدم تبریک گفت و وقتی گفتم این مرد جوان پدرم است و همه ما را اشتباها نامزد فرض می کنند بدون شوخی و با جدیت گفت پس حتما با پدرت نامزد هستی چرا که رابطه ی شما مشابه رابطه زوجی عاشق است؛ همین صحبت او در حضور چند نفر باعث شد تا تیترهای شوکه کننده ای مثل " نامزدی دختر زیبا با پدر جوانش ؟!! " را در شبکه های اجتماعی ببینم.

درست است که 35 سال سن بالایی نیست اما در هر حال این پدر و دختر 20 سال با یکدیگر فاصله سنی دارند اما چنین چیزی اصلا در ظاهر آن ها مشهود نیست.

عکس این پدر و دختر از سال 2017 در شبکه های اجتماعی در بین دیگران دست به دست می شد. آن ها هزاران نفر دنبال کننده دارند برای همین ممکن است در جوامع عمومی آن ها را بشناسند و از آن ها عکس بگیرند.

پدر این دختر همان طور که در عکس هایش مشخص است ، ظاهر بسیار جوانی دارد اما هیچ کار خاصی برای این ظاهر جوان انجام نداده است. تنها چیزی که به ذهنش رسید، این بود که فقط صورتش را با آب و صابون گیاهی می شوید و بس.

زوج چینی

کدخبر: 782137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟