شوک به صدر جدول لیگ‌ برتر، کنعانی‌زادگان آفتابی شد!

فدراسیون والیبال چهار گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد که بر اساس آن ولادیمیر آلکنو از بین گزینه‌های اصلی خارج شده است.

طبق اعلام فدراسیون والیبال وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی، چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد.

هشت جامی که مسی می‌تواند در ۲۰۲۴ کسب کند

فوق ستاره فوتبال جهان می‌تواند در سال جدید میلادی هشت عنوان قهرمانی به دست بیاورد.

لیونل مسی پس از پایان سال ۲۰۲۳ در آن چندین رکورد را شکست به تلاشش  برای کسب عناوین قهرمانی بیشتر در سال ۲۰۲۴ با تیم ملی آرژانتین و اینتر میامی ادامه خواهد داد. کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی قطر، هشت شانس برای گسترش مجموعه افتخاراتش خواهد داشت. کوپا آمریکا و لیگ قهرمانان کونکاکاف مهمترین تورنمنت‌های او در سال جدید هستند.

برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون در کمتر از ۳ ماه

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه تا پایان سال انتخابات حداقل ۱۰ فدراسیون برگزار می‌شود، در مورد وضعیت ژیمناستیک گفت: اگر فدراسیون جهانی قبول دارد که اینچه درگاهی به عنوان رییس باید مسوولیش ادامه داشته باشد دیگر نیاز به ابلاغ وزیر نیست.

کنعانی‌زادگان با پرسپولیس وزنه زد

بازیکن خبرساز تیم پرسپولیس در برنامه‌های تمرینی شرکت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) برنامه‌های تمرینی خود را در هتل المپیک پیگیری کرد. بازیکنان این تیم ابتدا از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه طبق برنامه بدنسازها، به مدت ۶۰ دقیقه به کار با وزنه و دستگاه‌های مختلف در سالن بدنسازی پرداختند و پس از آن راهی استخر و سونا شدند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش سرخپوشان که در روزهای اخیر اخبار و حاشیه‌هایی از او منتشر شد و نامش در لیست پرسپولیس برای بازی با شمس‌آذر هم نبود، همراه سایر بازیکنان وزنه زد.

رسمی: یک امتیاز کسر شده پرسپولیس برگشت

کمیته استیناف رای خود را در خصوص پرونده باشگاه پرسپولیس صادر کرد.

با توجه به محتویات پرونده باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به لحاظ عدم رعایت دستورالعمل ناظر بر قراردادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و کادر فنی و سایر افراد حاضر در مسابقات فصل ۱۴۰۳ ۱۴۰۲ در مورد بازیکن گئورگی گولسیانی طی دادنامه شماره ۱۱۵۸ مورخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم به کسر یک امتیاز از تیم فوتبال بزرگسالان حاضر در فصل جاری لیگ برتر و پرداخت یکصد میلیارد ریال جریمه نقدی و اصلاح بخش مغایر قرارداد فی مابین با دستورالعمل گردیده است.

بازگشت چهار امتیاز به حساب سپاهان

کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه سپاهان صادر کرد.

با توجه محتویات پرونده باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به لحاظ عدم رعایت مفاد دستورالعمل ناظر بر قراردادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و کادر فنی و سایر افراد حاضر در مسابقات فصل۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ طی دادنامه شماره ۱۱۰۱ مورخ ۲۱/۶/ ۱۴۰۲ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم به کسر چهار امتیاز در فصل جاری مسابقات و پرداخت چهار صد میلیارد ریال جریمه نقدی و نیز اصلاح قراردادهای شش نفر از بازیکنان مطابق با مفاد دستورالعمل صادره شده است.

جدول جدید لیگ برتر پس از رای استیناف سپاهان و پرسپولیس

با بازگشت امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس، جدول رده‌بندی لیگ برتر دچار تغییرات شد.

به گزارش ایسنا، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز(سه‌شنبه) رای نهایی‌اش درباره پرونده تخلفات قراردادی سپاهان و پرسپولیس را صادر کرد که به موجب آن، چهار امتیاز کسر شده سپاهان و یک امتیاز کسر شده پرسپولیس به حساب این دو باشگاه برگردانده شد.

آشنایی با چهره جدید سوپرلیگ اروپا

مدیران سوپرلیگ اروپا پس از مخالفت‌های گسترده‌ای که نسبت به فرمت برگزاری این رقابت‌ها صورت گرفت، پیشنهاد جدید عنوان کرده‌اند که رقابت‌ها در ۳ سطح، بدون اعضای ثابت و با سیستم صعود سقوط برگزار شود.

دادگاه عالی اتحادیه اروپا در حکم اولیه خود، یوفا و فیفا را متهم کرد که با ممانعت از برگزاری سوپرلیگ در سال ۲۰۲۱، اقدامی خلاف قانون انجام داده‌اند. این دادگاه با صدور اجازه تشکیل سوپرلیگ اعلام کرد: "نه فیفا و نه یوفا، نمی‌توانند باشگاه‌ها را از شرکت در رقابت‌های دیگر محکوم کنند. "

انتخاب سرپرست فدراسیون ژیمناستیک چه شد؟

با وجودی که یک هفته از زمانی که قرار بود زهرا اینچه درگاهی به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک معرفی شود می‌گذرد اما هنوز تغییرات در این بخش صورت نگرفته است.

هفته قبل آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اعلام کرد که قرار است تغییراتی در فدراسیون ژیمناستیک انجام شود و زهرا اینچه‌درگاهی رییس سابق این فدراسیون به عنوان سرپرست معرفی شود. با وجودی که مراسم تودیع و معارفه قرار بود دوشنبه ۲۷ آذر انجام شود اما به دلیل ابلاغ نشدن حکم توسط وزیر ورزش، اینچه‌درگاهی سرپرستی فدراسیون را نپذیرفت. اکنون یک هفته از این اتفاق می‌گذرد اما هنوز تغییراتی در این فدراسیون رخ نداده است.

ستاره‌هایی که در ۲۰۲۳ کفش‌هایشان را آویختند

به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳ میلادی، نگاهی به ۱۰ ستاره‌ای می‌اندازیم که در سال جاری خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، سال ۲۰۲۳ میلادی با تلخی‌ و شیرینی زیادی در فوتبال همراه بود و اوج آن قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود و توانست در استانبول جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به توجه به نزدیکی به پایان سال جاری میلادی، نگاهی به ستاره‌هایی داریم که در این سال تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتند.

کدخبر: 958403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟