توصیه امنیتی بانک رفاه به کاربران همراه‌ بانک رفاه

حبیب‌الله اژدهاکش، معاون فناوی و اطلاعات بانک رفاه در گفت و گو با رکنا ضمن تاکید بر حساسیت بانک رفاه برای کاهش خطر فیشینگ و کلاهبرداری از کاربران این بانک، به خبرنگار رکنا گفت: به دفعات خطراتی از این دست را به کاربران گوشزد کردیم و راه‌ های امن را از روش‌ های مختلف گوشزد کردیم.

وی افزود: به کاربران اندرویدی  بانک اعلام کردیم که استفاده از وب سایت رسمی بانک و یا مراجعه به کافه بازار راه‌ های امن دانلود نرم افزار است و نباید از مسیرهای دیگر استفاده کرد. با این حال اما همچنان استورهای خارجی با وجود نا امنی و تحریم‌ ها، از سوی کاربران مورد مراجعه قرار می گیرند و دارای محبوبیت هستند.

اژدهاکش در این باره افزود: تیم رصد بانک رفاه در سال گذشته با درصد پایداری ۹۹ درصد، شرایط امنی را برای کاربران ایجاد کرده است. همچنین همواره استورهای مطرح خارجی تحت رصد هستند و در صورت انتشار بدافزار، ضمن گزارش به استور، به کاربران نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون فناوری بانک رفاه در بخش پایانی صحبت‌ های خود تصریح کرد: رعایت الزامات پلیس فتا، استفاده از احراز هویت شاهکار، قرارداد و همکاری با کافه بازار و همچنین انتشار دو اپلیکیشن در یک اپلیکیشن که باعث می شود کاربران نیاز کمتری به دانلود داشته باشند در کنار آموزش دائمی نیروهای این حوزه و اطلاع رسانی پیامکی و بنری و کاتالوگی در شعب از جمله اقداماتی است که در دستور کار بانک برای حراست از امنیت کاربران قرار دارد.

کدخبر: 952816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟