۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به محرومان کردستان اختصاص یافت

به گزارش رکنا ، پرویز فتاح روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: برای کردستان هرکاری کردیم کم بوده و باید اقرار کنیم که باید تلاش بیشتری کنیم.

وی با بیان اینکه تعارف را کنار گذاشته و براساس وضعیت اقتصادی مردم باید قدم برداریم، افزود: اکنون کردستان و ایران فقط به کار و عمل نیاز دارد نه سخن و شعار.

رییس بنیاد مستضعفان، اقدامات انجام شده در کردستان را ارزشمند اما ناکافی دانست و ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها اقدام عملی کنیم.

فتاح ثبات اقتصادی و معیشتی را موجب ثبات امنیت خواند و اضافه کرد: مردم قدر خدمات دولت و نظام را می‌دانند و قانع هستند.

وی با اشاره به وحدت رویه مجلس شورای اسلامی و دولت، گفت: نهادهای انقلابی در کنار دولت هستند و در واقع راه ما و دولت یکی بوده هدفمان خدمت به مردم است.

رییس بنیاد مستضعفان یادآور شد: بنیاد علوی خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی را از سال ۱۳۹۸ در سروآباد شروع کرده و به تمام تعهدات خود در این شهرستان عمل خواهیم کرد.

فتاح ضمن اشاره به اینکه مریوان به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی بنیاد علوی انتخاب شده است، افزود: بیجار هم در قالب منطقه ویژه از خدمات این نهاد بهره‌مند خواهد شد.

وی به افتتاح ۱۰هزارمین واحد مسکن محرومین کشور در کردستان اشاره کرد و ادامه داد: از ۲۰ هزار واحد برنامه ریزی شده در کشور، هزار واحد یعنی پنج درصد آن به استان کردستان اختصاص دارد.

رییس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنانش قول داد از منابع این نهاد، هشت میلیارد تومان برای آزادی ۲۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان کمک شود.

منبع : ایرنا

کدخبر: 910856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟