آغاز عملیات پارک 36 هکتاری پیرچنار در سنندج

به گزارش رکنا از کردستان؛ سیدانور رشیدی از آغاز عملیات پارک 36 هکتاری پیرچنار در سنندج، خبر داد و اظهار کرد: این پارک در ابتدای محدوده مشترک ناحیه منفصل شهری و حسن‌آباد اجرا می‌شود و از  طرف ویلا شهر و 2.19 و کمربندی ابیدر ورودی و خروجی دارد.

وی با بیان اینکه پارک پیرچنار ۳۶۰ درجه کامل  ویوی داخل شهر را پوشش می‌دهد، گفت: این پارک دارای منظرگاه  پارکینگ و سایت عکاسی است و منظر آن در شب از شاخص های ویژه این پروژه رفاهی، تفریحی و سرمایه‌گذاری است.

به گفته شهردار سنندج، جاده سلامت، پیاده روی به طول ۶ کیلومتر، سکوی خانواده، محل تجمع گروه‌های اجتماعی، محل ورزش همگانی، فضای سبز، درختکاری بدنه، مبلمان و نورپردازی از دیگر ایتم‌های دیده شده در این پارک 36 هکتاری در سنندج است.

رشیدی خاطرنشان کرد: مقیاس پارک 36 هکتار پیرچنار شهر سنندج بصورت منطقه‌ای، شهری و تبعیت از طرح ویژه ساماندهی تپه‌های این شهر دارد.

طراحی سورتمه‌ در بوستان 36 هکتاری پیرچنار

وی از پیش‌بینی و طراحی سورتمه جهت سرمایه‌گذاری در این بوستان 36 هکتاری خبر داد و گفت: این پروژه در 2 فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن آماده کردن زیرساخت و فاز دوم سرمایه‌گذاری است.

شهردار سنندج با بیان اینکه این مهم یکی از گام‌های شهرداری در راستای تحقق برنامه انجام 143 هکتار فضای سبز در بازده زمانی 2 سال است، گفت: توسعه فضاهای سبز با تعریف و اجرای پارک‌های بزرگ مقیاس در نقاط مختلف شهر با هدف نزدیک کردن خدمات به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری در سنندج است.

به گفته وی، در راستای توسعه و ارتقای سرانه فضای سبز به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر احداث پارک‌های بزرگ مقیاس در دامنه کوه آبیدر، اسلام آباد، کانی کوزله، نایسر و توس نوذر در حال اجراست.

رشیدی با تاکید براینکه تمام توان و تلاش خود را در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و ارتقای رضایتمندی آنان به کار بسته‌ایم، عنوان کرد: ریل‌گذاری خوبی در مسیر توسعه شهر سنندج در بخش‌های مختلف عمرانی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و فضای سبز صورت گرفته است و امیدواریم این اقدامات مسیر رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم می‌کند.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 910837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟