آپشن جدید ایران خودرو برای خریداران خوشبخت دنا !؟

به گزارش رکنا، روز گذشته اطلاعیه شرکت ایران خودرو به نمایندگی ها در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه از این پس به همراه خودروهای دنا یک کیف سوزن دوزی و قرآن به عنوان هدیه به مشتریان تقدیم خواهد شد.

به نظر می رسد چون خودروی دنا یکی از محصولات گران قیمت این شرکت است، ایران خودرو با این آپشن عجیب خواسته نظر مشتریان را جلب کند.

این در حالی است که این شرکت خودروساز پس از دهه ها فعالیت هنوز نتوانسته در کیفیت، قیمت، فروش و خدمات پس از فروش رضایت مردم و مشتریان را جلب کند و تنها کاری که قادر است انجام دهد این است که کیف سوزن دوزی شده هدیه دهد و این نیز منت جدیدی است که بر خریداران گذاشته است.

سوال این است که آیا در این شرایط دغدغه مردم کیف سوزن دوزی شده است یا ارتقای سطح کیفی محصولات؟

به نظر می رسد صنعت انحصاری و غیررقابتی خودروی کشور به جایی رسیده است که خودروسازان بر سر آپشن هایی چون هدیه دادن کیف سوزن دوزی شده با هم رقابت می کنند.

ایران خودرو + آپشن

نظرات برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را در این خصوص بخوانید:

 

*در ایران‌ خودرو قرار شده روی خودروی‌ دنا به مشتریان کیف سوزن دوزی و قرآن هدیه دهد؛ تا مردم عزیز در حین وقوع حوادث بجای انتظار برای باز شدن ایربگ و نجات از موقعیت خطر ، هرچه زودتر خود را برای دیدار با حضرت حق آماده کنند. چیزی برای بیان نیست انگار شاخ غول چراغ جادو را شکستید.

 

*آقای ایران خودرو نمیخواد کیف سوزن دوزی شده و قرآن بدی تو فقط کیفیت ماشین‌هاتو ببر بالا

 

* الان با همین صد میلیون میبرن رو قیمت ماشین

 

*رسما خودشون گفتن به خودروهای ما اعتباری نیست میسپاریمتون به خدا از زیر قران رد شین چیزیتون نشه

 

*بعد دی‌لایت نیسان این دومین آپشن بزرگ خودروسازهای ایرانی امساله.

 

*دستشون درد نکنه واقعا

 

*دهه ۸۰ یه ماشین درب کارخونه ایران‌خودرو تحویل گرفتم. دیدم جای پخش صوتی خالیه، گفتم پخشش کو؟ یه جعبه دادن دستم گفتن خودت برو نصب کن. موقع رسید گرفتن، برای کنترل پخش امضای جدا می‌گرفتن، اما کنترل تو جعبه نبود! اعتراض که کردم گفتن شرکت به سازنده گفته کنترل نذاره تا هزینه پخش کمتر بشه، ولی شما اگه میخوای میتونی بری از همین دستفروش‌های سر چهارراه این‌خودرو بخری. ارزون‌تر از مغازه هم میدن

 

*من پولک دوزی دوست دارم

 

*خدا می‌دونه دونه ای چند فاکتور شده

 

*به جای کیف سوزن دوزی شده یه کیف آچار بزارین تو ماشین

 

*دیگه با این آپشن باید شریکی ماشین بخریم که از پس هزینه ش بر بیاییم

 

*خب بیا قرعه بندازیم بین ماشین و کیف سوزن دوزی

کدخبر: 909507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟