عرضه دناپلاس و 207 در بورس / تارا دستی در بورس چند فروش رفت؟ + جدول قیمت

به گزارش رکنا، بر اساس جدولی که گروه صنعتی ایران خودرو منتشر کرده، تا پایان سال طی پنج هفته ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی، ۲۰۰۰ دستگاه تارا اتومات، ۳۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ تیپ ۵، ده هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اکسل کاسه ای، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتومات سقف فلزی، ۵۰۰۰ دستگاه دناپلاس دستی، ۳۰۰۰ دستگاه دناپلاس توربو اتومات و ۲۰۰۰ دستگاه هایما در بورس کالا عرضه خواهد شد.

عرضه دناپلاس و 207 در بورس / تارا دستی در بورس چند فروش رفت؟ + جدول قیمت

تارا دستی 110 میلیون تومان زیر قیمت بازار در بورس فروش رفت

ایران خودرو امروز سه شنبه 25 بهمن ماه 5 هزار دستگاه تارا دستی را بر روی تابلوی معاملات بورس کالا برد که در این طرح فروش قیمت پایه برای تارا دستی 256 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده بود البته قرار بود امروز دو هزار دستگاه تارا دستی در بورس مورد معامله قرار گیرد که با تغییرات اعمال شده افزایش عرضه انجام و در نهایت 5 هزار دستگاه خودرو بر روی تابلو معاملات بورس کالا رفت  که در نهایت این خودرو با قیمت 460 میلیون و 500 هزار تومان در بورس کالا به فروش رسید.

 قیمت تمام شده این خودرو (با احتساب مالیات و سایر هزینه‌ها) برای خریداران 534 میلیون تومان رسید که اختلاف قیمت 111 میلیون تومانی با قیمت بازار غیر رسمی (آزاد) دارد.

به این ترتیب در مجموع این معامله بیش از یک هزار و 728 میلیارد تومان از جیب واسطه‌ها خارج و به تولیدکننده و مصرف‌کننده رسید.

گفتنی است، زمان تحویل تارا 17 خرداد 1402 تعیین شده است.

عرضه دناپلاس و 207 در بورس / تارا دستی در بورس چند فروش رفت؟ + جدول قیمت

کدخبر: 869642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟