تقدیر مدیران ارشد صنعت بیمه از سکاندار بیمه مرکزی/ در دوره جدید، در عین رقابت آرامش در صنعت بیمه برقرار شد

به گزارش رکنا ، در متن نامه مدیران شرکتهای بیمه به  آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آمده است،

ضمن آرزوی سلامتی و حصول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و دولت محترم و کلیه مسئولین دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران

همانطور که مستحضر هستید مدیریت و خدمت به مردم افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده است که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام برمیدارند ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جنابعالی و دولت محترم که در این شرایط بحرانی و جنگ اقتصادی فرماندهی این کارزار پیچیده را به مهده دارید از درگاه خداوند سبحان سلامتی جنابعالی و توفیق خدمتگذاران و اعضای دولت محترم در تحقق برنامه های کلان و پیشرفت کشور را خواستاریم.

استحضار دارید صنعت بیمه یکی از مولفه‌های مهم توسعه یافتگی در جنگ اقتصادی و عنصری اثر گذار در توسعه اقتصادی و رشد همه جانبه کشور محسـوب می گردد که بها و اهمیت دادن به این صنعت یقینا آثار و دستاوردهای اساسی در رونق و توسعه اقتصادی کشور افزایش رفاه و آسایش آحاد جامعه را در پی خواهد داشت.

 اکنون که سکان صنعت بیمه کشور به جناب آقای مجید بهزادپور که فردی متخصص متعهد و پایبند به مبانی حرفه ای صنعت بیمه سپرده شده است مدیران و کارشناسان صنعت بیمه شاهد یک فضای رقابتی سالم بانیات و آرام هستند.

در این فضا پوششهای بیمه ای مورد نیاز کشور از جمله کلیه پوششهای بیمه ای برای طرحها و پروژه های ملی و کلان کشور بدون کوچکترین وقفه صادر میگردد.

مضافاً حضور ایشان در این مدت منشا تمییز و تحولات خوبی در رونق صـنعت بیمه کشور خدمت رسانی به آحاد جامعه و حمایت از شرکتهای بیمه گردیده است. که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر میشود و ضمنا از پشتیبانی و حمایت وزیر محترم امور اقتصادی جناب آقای دکتر احسان خاندوزی از صنعت بیمه کشور نیز قدردانی می نماییم مع الوصف از انجائیکه دو سند مهم ملی شامل برنامه هفتم توسعه اقتصادی کشور و برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ در مرحله تدوین می باشد لذا از محضر حضرتعالی استدعا داریم دستور فرمانید متولیان این امر خطیر برای حمایت از صنعت بیمه در این جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم های ظالمانه همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

کدخبر: 850446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟