رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران استعفا داد

به گزارش رکنا، رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران طی نامه‌ای به شرح زیر به اعضای هیئت مدیره این سازمان از سمت خود استعفا داد؛

«احتراما همانگونه که استحضار دارید در جلسه مورخه 30 شهریور 1401 هیئت 5 نفره  (منتخب هیئت مدیره) تصمیماتی مبنی بر عقد قرارداد همکاری با حدود 330 نفر از مجموع 528 نفر پرسنل خدوم سازمان به اینجانب ابلاغ شده است. این امر نه تنها موجب چابکی اداری سازمان نمی‌شود، بلکه روند معیوب گذشته را به شکلی دیگر بازسازی کره و موجبات تضعیف روابط سازمانی، دلسردی و سردرگمی نیروی انسانی و نهادینه کردن استخدام های جهت‌دار می‌شود.

به گمان اینجانب قطع ارتباط کاری با کارمندان سازمان می‌بایستی مبتنی بر ارزیابی‌های مستمر و متکی به سنجه‌های علمی و معتبر و به تبع‌ رویه‌های مصوب در نظام‌نامه‌ها و صورت جلسات و مدارک و مستندات باشد.

با احترام به مصوبات هیئت مدیره از آنجاییکه اجرای این‌گونه مصوبات را مغایر اصول اولیه مدیریت سازمانی و تسلیم در برابر خواسته‌های ناروای جریانات خاص و ظلم آشکار به همکاران خدوم و صادق خود در سازمان می‌دانم استدعا دارم لیست مذکور مورد بازنگری قرار گیرد تا از اجرای آن معذور نباشم، در صورت اصرار بر مواضع قبلی بدینوسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارم.»

کدخبر: 828368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟