بورس امروز بد شروع کرد / امید به مثبت شدن شاخص ها تا پایان معاملات + جدول نمادها

بورس امروز با سرخپوشی شاخص ها همراه شد. در آغاز معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس امروز  با ریزش نزدیک به 9 هزار واحد در سطح یک میلیون و 532 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم با افت همراه شد اما پس از دقایقی مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد 6 واحدی 464 هزار و 437 واحد را ثبت کرد. بورس امروز با این که با ریزش همراه شد اما به نظر می رسد تا پایان معاملات با رشد همراه باشد.

به گزارش اقتصادی رکنا، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 9  هزار و 400 واحدی در سطح یک میلیون و 531 هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس هم منفی شد و به 22 هزار و 678 واحد رسید.

نمادهای تاثیرگذار در بورس امروز

نمادهای فولاد، فملی، شستا، شپنا، شتران، کگل ، شبندر بیشترین اثر را بر افت شاخص بورس داشتند. نمادهای وپارس، نوری، و فایرا  بیشترین اثر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

افزایش عرضه ها در دقایق ابتدایی بازار امروز قابل مشاهده است ؛ فملی شپنا ، شستا ، شبندر با قرارگیری در صدر منفی‌سازان شاخص کل افت بیش از 900 واحدی شاخص در دقایق ابتدایی را رقم زده‌اند.

در میان پالایشی‌ها شتران ، شپنا و شبندر با افت همراه شدند.فلزات اساسی با گرایشی منفی داد و ستد می شوند. فراورده های نفتی نیز با گرایشی منفی همراه شدند.

بورس امروز

کدخبر: 717704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟