بورس امروز را با تردید آغاز کرد / شنبه 16 مرداد + جدول نمادها

بورس امروز را در دقایق نخست با رشد 9 هزار واحدی شاخص بورس آغاز کرد. بورس امروز با سبزپوشی بانکی ها شروع شد. در آغاز معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس امروز در حالی با رشد 9 هزار و 900 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 415 هزار واحد قرار گرفت، که پس از دقایقی رشد بورس امروز به 5 هزار و 800 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 411 هزار واحد قرار گرفت. باید منتظر باشیم و روند بورس امروز را تا پایان روز مشاهده کنیم.

به گزارش اقتصادی رکنا، در شروع معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس سبزپوش شد و با رشد 9 هزار و 900 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 415 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 2300 واحدی 405 هزار و 621 واحد را ثبت کرد.

نمادهای اثرگذار در بورس امروز

نماد‌های فارس وبملت و تجارت، بیشترین اثر مثبت را بر حرکت شاخص داشتند. و نمادهای میدکو، کگل و کچاد مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شده اند. شستا با قیمت 1376 تومان در مثبت 2 درصد قرار گرفته است و با افزایش تقاضا برای خرید دنبال می‌شود. بانکی ها نیز امروز با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند. نفتی ها امروز در غیاب شبندر شاهد معاملاتی مثبت و پرتقاضا هستند. شپنا، شتران، شبریز، شاوان، ونفت و شراز مثبت و متعادل اند.

بورس امروز

کدخبر: 710613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟