مزایده ای سفید با پیراهن شماره 23 رامین رضاییان/ اقدام نیک ملی پوشان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  رامین رضاییان ملی پوش جوان کشورمان؛ پیراهنی را که در بازی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در مقابل امارت به تن داشتند به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان بلوچستان برای مزایده به ایسام سپرد و تاکید داشت تا تمام عواید آن از طریق خیریه « یکی هستیم » به دست هموطنان عزیز  سیل زده کشور در سیستان و بلوچستان برسد‌.

لباس شماره 23 با امضای تمام ملی پوشان کشور در مسیر کار نیک

رامین رضاییان باز هم به جمع مهربانان پیوست و در یک اقدام هموطن دوستانه، دیگر ملی پوشان کشور را نیز همراه خود کرد. رامین رضاییان، پیراهن خود در بازی جام ملت‌های آسیا، را با امضای ۱۹ بازیکن دیگر تیم ملی بر روی سایت ایسام به مزایده گذاشت.

 رامین رضاییان ملی پوش جوان کشورمان؛ پیراهنی را که در بازی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در مقابل امارات به تن داشتند به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان بلوچستان برای مزایده به ایسام سپرد و تاکید داشت تا تمام عواید آن از طریق خیریه «یکی هستیم» به دست هموطنان عزیز  سیل زده کشور در سیستان و بلوچستان برسد‌.

شایان ذکر است این پیراهن بعد از اتمام بازی توسط تمام بازیکنان تیم ملی مثل احسان حاج صفی، میلاد محمدی، طارمی، جهانبخش، نیازمند، سعید عزت الهی، امید ابراهیمی، سید حسین حسینی و .....امضا شده است.

امید است با یاری خیرین گرامی گامی کوچک در برطرف کردن این درد بزرگ برداشته شود.

برای شرکت در این مزایده می توانید فردا سه شنبه (22 اسفند ماه) از طریق سایت ایسام همراه این حرکت نیکوکارانه شوید .

کدخبر: 979491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟