معاون وزیر آموزش و پرورش: مسابقات قرآن، عترت و نماز برای معلمان برگزار می شود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده در این باره گفت: نهمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار می شود که از اول هفته قرآن، فرآیند ثبت نام معلمان علاقه مند آغاز شده است و این رقابت در رشته های قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰ جز و حفظ کل، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در ۳ مرحله به صورت فرآیندی برگزار می شود.

وی افزود: بستر ثبت نام این مسابقات از روزهای گذشته در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی در بخش نورینو برای فرهنگیان مهیا شده است و افراد می توانند با مراجعه به سامانه My.medu.ir نسبت به ثبت نام در رشته های مذکور اعلام آمادگی کنند.

باقرزاده بیان کرد: پیشنهاد ما برای برگزاری مسابقات در مرحله منطقه ای دهه مبارک فجر است که این مرحله به همت کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور و معاونین پرورشی و تربیت بدنی برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مرحله دوم مسابقات که مرحله استانی است به کمک معاونین پرورشی و روسای قرآن، عترت و نماز استان ها در هفته بزرگداشت مقام معلم و مرحله کشوری نیز در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگیان می توانند ضمن ثبت نام در سامانه ذکر شده نسبت به دریافت اطلاعات و سرفصل های مسابقات اقدام کنند زمان ثبت نام نیز در مسابقات فرهنگیان تا دهه فجر همزمان با برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات، ادامه دارد.

کدخبر: 954096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟