دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان رتبه برتر کشوری را کسب کرد

به گزارش رکنا از خوزستان، بیست و پنجمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونان و رؤسای سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها در واحد نجف آباد برگزار شد.

در این اجلاس علاوه بر بررسی سیاست های راهبردی دانشگاه، موضوعات مربوط به معاونت های مختلف، از جمله مسائل فرهنگی، دانشجویی، مالی، اداری و همچنین نتایج ارزیابی سند تحول و تعالی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این اجلاس واحدهای دانشگاهی برتر بر اساس کارنامه فرهنگی و برگزیدگان عمل به تعهدات سند تحول و تعالی دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این رویداد، دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان توانست در یکی از بسته های کاری ۱۰ گانه سند تحول و تعالی، تحت عنوان «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی» رتبه برتر کشوری را کسب کند. در همین راستا از علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، به نمایندگی از اساتید، کارکنان، دانشجویان، سرای نوآوری و شرکت های دانش بنیان و فناوری این دانشگاه تجلیل به عمل آمد. علاوه بر این دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در بسته ی تحول فرهنگی-سازمانی نیز مقام سوم کشوری را کسب کرد.

گفتنی است واحدهای ایذه و سوسنگرد بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و نتایج حاصله از کارنمای فرهنگی-اجتماعی به عنوان دانشگاه آزاد برتر معرفی شدند.

همچنین از دو واحد دزفول و ماهشهر به دلیل بهبود عملکرد فرهنگی و اجتماعی به عنوان دانشگاه های ساعی تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟