سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای ایذه و باغملک 100 نفر است/ در تلاش برای افزایش سهمیه هستیم

 به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان، عبدالله ایزدپناه گفت: پیش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، در چندین نشست که با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت، با توجه به کمبود نیرو در حوزه انتخابیه ایذه، باغملک و لزوم جذب نیرو برای راه اندازی بیمارستان محلی برای دو شهرستان تازه تاسیس دزپارت و صیدون، گفتگوهایی پیرامون افزایش سهمیه انجام و این درخواست را به جد دنبال کردیم.

او افزود: در این گفتگوها و با توجه به محرومیت موجود در این مناطق، پیشنهاد اولیه ما افزایش سهمیه تا سقف 270 نفر بود ، آماری که به شکل ضمنی پذیرفته شد . اما در نشست های بعدی نظر دانشگاه و آماری که به ما اریه گردید تعداد 115 نفر بوده که با توجه به مخالفت ما ، موضوع سهمیه استخدامی در ایذه، باغملک ، دزپارت و صیدون در همین سطح باقی ماند.

ایزدپناه در پایان گفت: این تصور در ما بوده که با توجه به نشست های صورت گرفته، آمار افزایش خواهد یافت و در دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، افراد بیشتری در این مناطق جذب خواهد شد که متاسفانه تعداد سهمیه برای حوزه ایذه و باغملک فعلا همان 100 نفر است. البته بعد از این موضوع تماس هایی با وزارت بهداشت داشته ایم و مقرر گردید در بحث خانه های بهداشت سهمیه ای مجزا در نظر گرفته شود، آن هم تعداد 20 تا 30 نیروی بهورز که همین هم آمار قابل ملاحضه ای نیست.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟