معاونان فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی پشت‌میزنشین نباشند

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در این اجلاس که در محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در شرایط امروز کشور، به کار جهادی، شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیاز داریم و کار با این سه ویژگی در امور فرهنگی و دانشجویی، بسیار مهم و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است؛ چراکه دشمنان با همه توان خود به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایرانند.

وی افزود: امروز دشمنان، نسل جوان ما را هدف قرار داده اند؛ چرا که جوانان ما، شرایط دوران ستمشاهی و وابستگی های کشور را ندیده اند. بنابراین تعامل بیشتر با جوانان و تقویت دشمن شناسی در آنها ضروری است. همچنین توجه به مسائل فرهنگی در محیط های آموزشی، بهداشتی و درمانی مؤلفه ای مهم و شاخصی در اعتبار بخشی این مراکز محسوب می شود.

به گفته وزیر بهداشت یکی از برنامه های اصلی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی باید حضور مستمر در محیط های دانشجویی، تعامل‌ و آشنایی بیشتر با دانشجویان و رفع مشکلات آنها باشد.

دکتر عین اللهی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های علوم پزشکی را موجب تقویت فضای گفت و گو، همفکری و تعامل دانشجویان، اساتید و مسئولان دانست و گفت: کرسی های آزاداندیشی باید به طور جدی در دانشگاه ها مورد نظر باشد تا دانشجویان بتوانند نظرات و پرسش های خود را مطرح و مسئولان نیز پاسخگویی کنند.

کدخبر: 928754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟