بلاتکلیفی مردم در پی قطع چند ساعته آب در اهواز +فیلم

به گزارش رکنا از خوزستان، قطعی آب بدون اطلاع قبلی در استان خوزستان تمامی ندارد. در تازه‌ترین موردی که اهالی برخی از مناطق اهواز به رکنا گزارش داده‌اند، روز گذشته 19 شهریورماه 1402، مناطق کوی نفت، شهرک حفاری، شهرک آغاجری، کوی جانبازان و منابع طبیعی بدون اطلاع قبلی از حدود ساعت 4 بعداز ظهر با قطعی آب مواجه شدند که این قطعی تا حوالی ساعت 2 بامداد امروز 20 شهریورماه ادامه داشته است.

به گفته اهالی این مناطق، قطعی طولانی مدت آب و بدون اطلاع قبلی، مشکلات عدیده‌ای را برای آن‌ها ایجاد کرده است، تا جایی که برخی از آنها می گویند حتی از رفتن به سرویس بهداشتی و گرفتن وضو نیز عاجز بوده‌اند. این درحالی است که سامانه اطلاع‌رسانی 122 نیز در همین بازه زمانی به شکل عجیبی از دسترس خارج شده و هنگام تماس و برقراری ارتباط اولیه، پس از شماره‌گیری و فشردن کلید مورنظر، قطع می‌شد و عملاً کسی پاسخگوی مردم نبود.

این اهالی می‌گویند: اگر اطلاع رسانی پیش از قطعی انجام می‌شد، دستکم نسبت به ذخیره آب اقدام می‌کردیم و مشکلات کمتر می‌شد. اما قطعی حدود 10 ساعته بدون اطلاع قبلی و برداشت ذخیره آب کافی، عملاً زندگی عادی اهالی را تا بامداد امروز مختل کرده بود.

اگرچه چندساعتی است آب مناطق وصل شده اما گزارش های دریافتی حاکی از آن است که همچنان آب این مناطق با افت فشار مواجه است.

به دنبال پیگیری های خبرگزاری رکنا ، محسن حاجی‌پور مدیر روابط عمومی آبفای اهواز با پذیرش خروج کلید شماره 3 (اطلاع رسانی قطعی آب) در سامانه گویا « 122»، اظهار داشت: می پذیریم که در سامانه 122 ما اختلال ایجاد شده بود و بابت این موضوع از مردم عذر خواهی می کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟