نایب رئیس شورای شهر: بین وزارت دفاع و شهرداری برای «تراموا» تفاهم نامه بسته می شود

به گزارش رکنا، پرویز سروری ، در حاشیه یکصدوهفتادوپنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اعضای کمیسیون‌های شورا تعیین تکلیف خواهند شد. همچنین اصلاح روند فعالیت مجموعه‌های ورزشی در جلسه امروز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به موضوع فوت کارگران در آرادکوه گفت: این موضوع در حال بررسی فنی است. همچنین در خصوص درگذشت یک کارگر در مترو نیز پیگیری‌ها ادامه دارد و هنوز نمی‌توان قضاوت کرد که قصور فنی انجام شده یا خیر؟

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پس از پایان ایام اربعین ، 200 دستگاه اتوبوس و 98 تا 100 دستگاه ون به شهر اضافه می‌شوند، افزود: در قرارداد تحویل هزار اتوبوس با شرکت عقاب که قرار بود تا پایان سال اضافه شود، قول داده شد که تا مهرماه یکصد دستگاهش تحویل شود و شرکت بهمن نیز 200 دستگاه اتوبوس را تا پایان امسال به شهرداری تحویل می‌دهد.

سروری با اشاره به اینکه تفاهمنامه‌ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد، تصریح کرد: کارشناسی در شهرداری صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهمنامه طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار بگیرد و شورا نظرات خود را ارائه خواهد داد.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: HSE در این دوره مورد پیگیری قرار گرفته و مناطق مسئولیت پیدا کردند و در حد سازمان مدیریت بحران به آن توجه شده است. موضوع ایمنی در شهرداری به طور جدی مورد توجه بوده و اقدامات ساختاری آن به خوبی پیش رفته است.

کدخبر: 927316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟