عضو شورای شهر تهران: مراکز خدماتی شهرداری نباید به بی حجاب ها خدمات ارائه کنند

به گزارش رکنا، پرویز سروری ، نایب رئیس شورای شهر با اشاره به آیین افتتاح ۱۵ ایستگاه برقی در شهر تهران اظهار داشت: روز گذشته شاهد افتتاح ۱۵ ایستگاه برقی در تهران بودیم که اقدام بسیار مبارکی بود؛ آماده سازی برای برقی کردن خودروها در تهران یک ضرورت جدی بود. در اینجا از وزیر محترم صمت که از زمان روی کار آمدن مسئله برقی کردن خودروها را در اولویت اقدامات خود قرار داده، تشکر می‌کنیم. 

دارایی های شهر، در حال تثبیت است

سروری ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اخیر سازمان املاک بیان کرد: از جمله اخبار خوشی که سال گذشته دریافت کردیم؛ تثبیت اسناد ۱۰۰ هکتار از شهر آفتاب بود.۵۰ هکتار هم در شوارع ژاندارمری تثبیت شد و از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ سند تک برگ صادر شده است و این یعنی ما در حال ثبت دارایی‌های شهر هستیم. از دست‌اندرکاران این امر قدردانی می‌کنیم؛ آهنگ خوبی را می‌نوازند و اقدام خوبی را آغاز کرده‌اند> شورای شهر حتماً از این اقدام تقدیر خواهد کرد. 

نایب رئیس شورا در رابطه با بی‌قانونی نیز تأکید کرد: ما نباید اجازه دهیم بی‌قانونی، قانون شود. این مسئله می‌تواند شیرازه مدیریت کشور را بر هم ریزد. آن‌هایی که عملاً قانون را نادیده گرفته و سرکشی می‌کنند؛ نباید مورد تشویق قرار گیرند و مراکز خدماتی شهرداری نباید به آن‌ها خدمات دهد. کسانی که با قانون رسمی کشور در مورد مسئله حجاب مخالفت می‌کنند؛ نباید از خدمات شهرداری برخوردار شوند. اجرای این امر نباید تنها محدود به نصب بنر شود؛ بلکه باید این موضوع، عملی شود. 

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی مطلع شدیم که متأسفانه در مراکزی که خدمات شهرداری ارائه می‌شود؛ اعم از مراکز میوه و تره بار، فروشگاه‌های شهروند و مجموعه‌های سلامت، اقدام چندان جدی‌ای در خصوص رعایت قانون صورت نمی‌گیرد. لذا درخواست می‌شود شهرداری حتماً این موضوع را جدی گرفته و در دستور کار خود قرار دهد و در مورد کسانی که در این زمینه اهمال می‌کنند؛ برخورد قانونی صورت گیرد. قانون، اصل است و همه ما باید نسبت به آن تمکین داشته باشیم.

کدخبر: 924000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟