ستاد گمشدگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین تشکیل شد

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، شاهین مظفری با اشاره به برگزاری راه‌پیمایی جاماندگان اربعین در تهران گفت:‌ در طول مسیر این راهپیمایی، هفت غرفه به ستاد گمشدگان اختصاص یافته است که در این غرفه‌ها نماینده فاتب، کارشناسان و روانشناسان اداره بازیابی پس از بحران و نیروهای دوام حضور دارند و نسبت به ساماندهی کودکان و گمشدگان می‌پردازند.

وی ادامه داد:‌ در این غرفه‌ها وسایل نقاشی، بازی‌های کودکانه و پذیرایی قرار دارد که در صورت تحویل کودکان به این غرفه‌ها، تا رسیدن والدین کودک با استفاده از این وسایل نسبت به نگهداری این عزیزان اقدام شود. همچنین نیروهای مردمی دوام در این مراسم به عنوان همکار واحد ایمنی(HSE) نسبت به کنترل موارد ایمنی و گزارش به خودروی فرماندهی مدیریت بحران مستقر در مسیر راه‌پیمایی اقدام می‌کنند.

به گفته معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین اعضای دوام با نیروهای انتظامی در کنترل ازدحام جمعیت همکاری خواهند داشت. در این مراسم هفت تیم ۱۲ نفره در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در غرفه‌های ستاد گمشدگان و در طول مراسم حضور خواهند داشت و علاوه بر اقدامات فوق نسبت به آموزش ایمنی و مدیریت بحران و جذب اعضای جدید دوام اقدام خواهند کرد.

کدخبر: 925916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟