چمران: برگزاری نمایشگاه ساختمان در شهر تهران نشان می دهد مسئولان پول را بیشتر از مردم دوست دارند

به گزارش رکنا، احمد صادقی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز ناراحتی از حادثه برای یک نوجوان در پله برقی، اظهار کرد: باید کمیته ای مجزا از سوی شورا در این زمینه تشکیل شود و ابعاد حادثه را بررسی کند.

صادقی تأکید کرد: در مورد نمایشگاه شهر آفتاب ، حفظ و گسترش فضای سبز ، اضافه نشدن سفرهای خارجی در سامانه شفافیت تذکر دادم که هنوز در مورد آن اقدامی نشده است و یا برای مثال باید اسامی اشخاص حقوقی که به آنها کمک شده در سامانه درج شود.

وی با بیان اینکه هنوز لایحه مرتبط با صدور پروانه در بافت فرسوده به شورا ارائه نشده است، یادآور شد: ما مصوب کردیم که شهرداری ملزم به ارائه برنامه اجرایی برای کاهش تورم و افزایش تولید در طول یک ماه شود اما چهار ماه گذشته و هنوز لایحه ارائه نشده است و باید این موارد پیگیری و در شورا ارائه شود.

در ادامه این جلسه، مهدی چمران ضمن ابراز نارضایتی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی گفت: نمی دانیم چرا اصرار دارند در چنین ساختمانی نمایشگاه برگزار شود؛ ما امروز برای حادثه ای که در پله برقی برای یک نوجوان اتفاق افتاد، دغدغه داریم اما با راه بندانی که برای مردم ایجاد می کنیم به آنها آسیب می زنیم دغدغه نداریم.

وی تأکید کرد: ما ترافیک مصنوعی را برای شهروندان ایجاد می کنیم و بنده ایراداتی در این زمینه پیش از این اعلام کردم اما باز هم نمایشگاه برگزار کردند و مردم گرفتار شدند.

چمران با بیان اینکه آنها پول را از ما بیشتر دوست دارند، یادآور شد: دوست دارند فضای نمایشگاه را متری اجاره دهند و مردم را گرفتار کنند. بنده با اینکه در حوزه ساختمان تخصص دارم قهری برخورد کرده و در نمایشگاه حضور نیافتم.

کدخبر: 916372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟