ضرورت به روزرسانی بانک اطلاعات جامع تجهیزات مدیریت بحران مناطق

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آرون در جلسه هماهنگی برنامه های معاونت آمادگی و عملیات سازمان که با حضور رؤسای ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مناطق 22 گانه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی‌های لازم در اجرای برنامه‌های ابلاغی به ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه و رفع چالش‌های موجود در اجرایی ساختن برخی از برنامه‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به وضعیت تمرین‌های برگزار شده در سطح مناطق، شیوه تهیه گزارش‌های لازم بعد از برگزاری تمرین، چگونگی بهبود احصاء درس‌آموخته‌ها و تعیین اقدامات اصلاحی مورد نیاز و نحوه اعلام نواقص تجهیزات پایگاه‌ها پرداخته و بحث و تبادل نظر شد.

آرون عنوان کرد: برگزاری اینگونه جلسات در تسهیلگری اجرای اثربخش برنامه‌های ابلاغی، از سوی ادارات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مناطق 22 گانه نقش بسزایی خواهد داشت که ضرورت دارد این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

آرون افزود: بروز بودن بانک اطلاعاتی تجهیزات موجود در پایگاه‌های مدیریت بحران مناطق، از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این جلسه به این موضوع مهم اشاره و مقرر شد ادارات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مناطق 22 گانه نسبت به تدقیق و بروزرسانی بانک اطلاعاتی منطقه مربوطه اقدام نمایند.

کدخبر: 916243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟