بررسی اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان ها برای شرایط بحرانی

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح با اشاره به برگزاری کمیته فنی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو کمیته فنی "اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به خط 7 متروی تهران" با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 6، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع به منظور هم‌افزایی سازمانی در خصوص موضوعات فنی اتصال بیمارستان امام خمینی (ره) به خط 7 متروی تهران بحث و تبادل نظر شد.

فصیح افزود: در این نشست مقرر شد، جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار و همچنین طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود. جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار شود و نیز طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود. 

وی افزود: همچنین مقرر شد نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ها و استفاده از رمپ‌ها و شفت‌ها مشخص شود.

کدخبر: 904593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟