اصلاح عناوین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در شورای شهر

به گزارش رکنا به قل از ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه علنی شورا بررسی لایحه شهردار تهران در مورد اصلاحیه عناوین مندرج در ماده واحده مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند و آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: در مورد نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی در سال ۹۷ مصوبه‌ای داشتیم که حالا با توجه به اصلاح عناوین توسط وزارت کشور، عناوین سال ۹۷ قدیمی است و باید به روز رسانی شود.

مهدی چمران نیز گفت: در این لایحه بر اساس اعلام وزارت کشور صرفا باید عناوین اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر لایحه شهردار تهران در مورد اصلاحیه عناوین مندرج در ماده واحده مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

همچنین اعضای شورای شهر در ادامه یک فوریت لایحه بهای خدمات آتش نشانی را نیز مورد بررسی قرار دادند و آخوندی گفت: این لایحه نیز به مانند لایحه پیشین است. چرا که بر اساس دستور وزارت کشور وصول بهای خدمات صرفا در ازای ارائه خدمات مستقیم است و ما نیز پیشنهاد دادیم که بهای خدمات ایمنی و آتش نشانی جایگزین بهای خدمات ایمنی شود و این اصلاحیه برای اساس نامه شورای عالی استان‌ها برای اصلاح عناوین در پی دستور وزارت کشور است.

بنابراین گزارش، اعضای شورای شهر نیز یک فوریت لایحه اصلاح عناوین آتش نشانی را به تصویب رساندند.

کدخبر: 890800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟