گل های لاله به پارک های تهران رسیدند

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، علی محمد مختاری؛ مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های نوروز و رمضان در 8 بوستان پایتخت تا هفدهم فروردین ماه سال 1402، اظهار کرد: این برنامه‌ها در بوستان‌های ملت، ولایت، نهج‌البلاغه، پلیس، آزادگان، لاله ، ولیعصر(عج) در شهرری و میدان آزادی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سایر بوستان‌ها و پارک های تهران نیز براساس روال گذشته تا ساعت 11 شب پذیرایی حضور خانواده‌ها هستند.

مختاری به برنامه‌ریزی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران جهت کاشت گل های لاله اشاره کرد و افزود:  در یکی از بوستان‌های تهران 250 هزار گل لاله و در 60 میدان نیز گل‌های لاله کاشته شده است و با توجه به سرمای روز‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود طی دو هفته آینده گل‌های لاله شکفته شوند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اجرای طرح 1500 هکتاری کمربند سبز پیرامون شهر تهران اظهار کرد: همزمان با 15 اسفندماه سال گذشته نیز و با حضور رئیس جمهور، شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران اجرای طرح 1500 هکتاری عملیاتی شد.

وی با اشاره به اهمیت طرح کمربند سبز پیرامونی شهر تهران گفت: تاکنون 46 هزار هکتار از این طرح در پایتخت عملیاتی شده و ان‌شاءالله در سال 1402، 2 هزار هکتار دیگر به میزان طرح کمربند سبز افزوده خواهد شد و بنا بر قولی که به شهردار تهران داده‌ایم ان‌شاءالله تا سال 1403 طرح 50 هزار هکتاری کمربند سبز پیرامونی شهر تهران به پایان خواهد رسید.

کدخبر: 880266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟