تبیین و فهم مشترک از گام دوم انقلاب، نشان از ‌ایران قوی در تمامی عرصه هاست

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب نشست هم اندیشی با حضور دبیران استانی و مقامات سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی در مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ به مدت دو روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

حسن سراوانی، رئیس اجرایی این همایش با تاکید بر لزوم تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) گفتمان سازی و مردمی بودن را از اهداف مهم گام دوم انقلاب ‌واین قرارگاه دانست.

وی اظهار کرد: این گفتمان در تمامی استان‌ها و مناطق با حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است و شنیدن بیان و حل مشکلات مردم از مهم‌ترین مسئولیت‌های این قرارگاه است‌.

رییس اجرایی نشست هم اندیشی بیان کرد: گام دوم انقلاب قوی شدن ایران در تمامی عرصه ها و تحقق تمدن نوین اسلامی با نقشه راه گام دوم و درک درست و شناخت و تلاش مدیران متخصص و مردمی و جهادی فراهم می شو‌د.

سراوانی اعلام کرد: باور نسل جوان و نسل نو و کادرسازی جبهه انقلاب برای مدیریت کشور از مهم‌ترین اهداف چهل سال گام دوم انقلاب است. محورهای مورد بحث در این هم اندیشی تبیین و فهم مشترک از بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین پنل های تخصصی با حضور اساتید و متخصصین برگزار می شود.

رییس اجرایی این همایش اعلام کرد: حمایت، هدایت و نظارت سه اصل مهم این قرارگاه مردمی و جهادی است.

کدخبر: 874419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟