تعلیق عضویت ۱۲ نفر از خانم ها در کتابخانه ملی به دلیل عدم حجاب !

فارس نوشت: در نهایت ۱۲ نفر از کسانی که نسبت به تذکرات بی‌اعتنایی کردند، دعوت شدند تا تعهد کتبی بدهند که رعایت می‌کنند و اخراجی هم صورت نگرفته است. تا بدین لحظه چهار نفر این تعهد را انجام داده‌اند و عضویت‌شان به حالت قبل برگشته است. آن‌ها می‌توانند از تمام امکانات بهره ببرند.

همه افرادی که در کتابخانه ملی عضو هستند، ابتدا آئین نامه عضویت را می‌خوانند و بعد از آن درخواست می‌دهند؛ پس این عده‌ای که ابتدا قوانین کتابخانه ملی را پذیرفته‌اند الآن نباید به اجرای همان قوانین اعتراضی داشته باشند.

کتابخانه ملی طی ۲ یا سه مرتبه به کسانی که حجاب و شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کردند، تذکر داده است و در فضای مجموعه نیز کارهای اطلاع رسانی جنبی صورت گرفته است. در نهایت ۱۲ نفر از کسانی که نسبت به تذکرات بی‌اعتنایی کردند، دعوت شدند تا تعهد کتبی بدهند که رعایت می‌کنند و اخراجی هم صورت نگرفته است. تا بدین لحظه چهار نفر این تعهد را انجام داده‌اند و عضویت‌شان به حالت قبل برگشته است. آن‌ها می‌توانند از تمام امکانات بهره ببرند.

مسئولان و مدیران کتابخانه ملی نباید تحت تاثیر جوسازی این هنجارشکنان قرار بگیرند و با مسامحه غیرموجه، فضای علمی دانشجویان واقعی را ناخواسته تنگ کنند.

 

کدخبر: 870242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟