احکام رتبه بندی معلم ها چه زمانی صادر می شود؟ / وزیر آموزش و پرورش خبر داد

به گزارش رکنا،  یوسف نوری اظهار کرد: برنامه های بازگشایی مدارس را در قالب پروژه مهر از ابتدای سال شروع کردیم و کارها را در ۶ کارگروه پیش بردیم که مهم‌ترین آن کارگروه تأمین نیروی انسانی بود.

وی افزود: سال گذشته ۷۲ هزار بازنشسته و سال ۹۹ حدود ۴۵ هزار نفر بازنشسته داشتیم و امسال هم تعداد زیادی بازنشسته داریم. جایگزینی این تعداد بازنشستگان با ۳۵ هزار نیروی استخدامی ماده جدید، تبدیل وضعیت و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان و خروجی‌های دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی انجام شد.

سرنوشت رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت به دلایل مختلف تأمین نقدینگی با تأخیر مواجه شده است اما در حوزه معلمان چند اتفاق خوب افتاد. ۴۵۰۰ ارزیاب حرفه‌ای برای رتبه‌بندی تربیت کردیم، تا کنون ۸۴۰ هزار نفر ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی را انجام داده‌اند و وارد مرحله بعدی می‌شوند البته هنوز تعدادی ثبت اطلاعات نکرده‌اند.

وی ادامه داد: احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه صادر کنیم اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک بالا برود ما هم در ستاد سرعت کار را بالاتر می‌بریم. تعدادی معلمان طرح مهرآفرین را داریم که برای آنها شناسه صادر نشده بود و در حال پیگیری هستیم، جلساتی به همین منظور برگزار شده ولی هنوز به راهکار مشخص نرسیده‌اند، اما در تلاشیم به راهکار مشخصی برسیم که اینها هم همانند سایر معلمان مشمول رتبه‌بندی شوند.

کدخبر: 828130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟