آزار یک مبتلا به اتیسم توسط یک مازوخیسم جنسی + فیلم
حجم ویدیو: 8.26M | مدت زمان ویدیو: 00:04:15

به گزارش رکنا به نقل از کمپین معلولان، فرزاد پسر جوان مبتلا به اتیسم در روز شنبه گذشته توسط یک موتورسوار که در سطح تهران مسافرکشی می‌کند در روز روشن ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته‌ است.

بر طبق گزارش کمپین معلولان ، فرزاد به همراه پدرش به خیابان مولوی می‌رود. آنها در راه برگشت موتور مسافربر کرایه می‌کنند و هر دو سوار موتور می‌شوند. موتورسوار به محض پیاده شدن پدر فرزاد که برای چند لحظه سرگرم کنترل ساعت تردد اتوبوس بوده، فرزاد را می‌رباید و پدر هر چقدر به دنبال موتوری می‌دود به گرد او نمی‌رسد.

پس از آن خانواده تمام محدوده خیابان آذری، پاسگاه نعمت‌آباد و... را گشتند، تصاویر فرزاد را بین کسبه و شهروندان و در فضای مجازی منتشر کردند و ربوده‌شدن او را به پلیس آگاهی و ۱۱۰ نیز گزارش دادند.

روز چهارشنبه فردی با خانواده فرزاد تماس می‌گیرد و می‌گوید فرزاد را در بیمارستان فیروزآبادی دیده است. خانواده به این بیمارستان مراجعه می‌کنند و فرزاد را در حالیکه با طناب و پارچه به تخت بسته شده بود میبینند.

طبق گزارش بیمارستان،فرزاد یکشنبه شب، لخت مادرزاد و در شرایط بحرانی حوالی خیابان آذری به اورژانس تحویل و از آن طریق به بیمارستان فیروزآبادی منتقل شده بود و بیمارستان نیز بدون آنکه به پلیس اطلاع دهد او را به عنوان فرد مجهول‌الهویه در بخش اعصاب و روان بستری کرده بود!

از روز یکشنبه تا روز چهارشنبه فرزاد با سخت‌ترین شرایط از ناحیه دست و گردن در بخش اعصاب و روان به تخت بسته شده بود. آثار زخم و التهاب در مقعد فرزاد حکایت از تجاوز موتورسوار به وی دارد.

 

کدخبر: 824626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟