ورود یگان حفاظت شهرداری به تخریب خانه های در حریم / تغییر در مدیریت حفاظتی اماکن، ابنیه و اموال شهرداری + صوت
حجم ویدیو: 52.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروز عصر، آیین رونمایی و اهدای کارت ضابطین قضایی یگان حفاظت شهرداری تهران برگزار می شود.

در خصوص اینکه آیا بعد از دریافت کارت ضابطین قضایی یگان حفاظت شهرداری تهران ، شرح وظایف یگان حفاظت تغییر خواهد کرد یا خیر با روابط عمومی این حوزه به گفت و گو پرداختیم. 

 سید‌خلیل اصولی، مدیر‌ روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران، با اشاره به اینکه این یگان، شامل حفاظت از از اماکن، ابنیه و اموال منقول و غیرمنقول شهرداری تهران با یگان حفاظت است، گفت: ما برای اجرای احکام را نیاز به فرماندهی تهران بزرگ نداریم و خودمان این را به طور مستقیم انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به اینکه این کار موازی کاری با پلیس است یا خیر گفت: ماهیت یگان حفاظت انتظامی است و این زیرمجموعه پلیس پیشگیری فرماندهی فراجا است. بابت اجرای احکام ضابط قضایی را خبر دار می کردند ولی پس از این دیگر نیازی به این کار نیست. 

اصولی در ادامه گفت: ما به شهروندان سرویس دهی می کنیم. در اوج کرونا و زمانی که همه خودشان را پس کشیدند ما بین مردم و در تاکسی ها و متروها ماسک توزیع می کردیم. نهایتا با اهدای این کارت، ضابطین می توانند رأی تخریب خانه های حریم را اجرا کنند وگرنه ذاتا یگان حفاظت در حال سرویس دهی به شهروندان است.

کدخبر: 811117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟