روش نوین یک ایرانی که می تواند همه امراض را از بین ببرد + فیلم
حجم ویدیو: 87.25M | مدت زمان ویدیو: 00:06:27

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حسن رهبرزاده، افسر خلبان بازنشسته ایرانی و متولد سال 1317 است. او توانسته در سال 1392، دستگاهی را اختراع کند که به گفته خودش می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند. 

اختراع انرژی درمانی رهبر زاده

او برای این اختراع بیشتر از ده سال زمان صرف کرده و چند ملکش را فروخته تا بتواند هزینه های ساخت اختراعش را تامین کند. همچنین با دانشمندان خارجی در ایتالیا و ژاپن به گفت و گو و تبادل نظر پرداخته بود تا توانست اکنون علمش را ثابت کند. این دستگاهی که به ظاهر ساده است؛ اما 4 سال کار علمی و تحقیقی مداوم در بیمارستان بقیه الله به درخواست وزارت بهداشت را پشت سر گذاشته است و توانسته حال 400 بیمار را به طور قطعی خوب کند. این دستگاه اختراع شده، تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله را دریافت کرده  و ثبت این دستگاه بلامانع اعلام شده است.

او معتقد است که در آمریکا و زمانی که مشغول به کار خلبانی بوده، به صورت کاملا اتفاقی به وجود این امواج در بدن انسان پی برده است. رهبرزاده این موضوع را آنقدر پیگیری می کند تا در نهایت توانست موجی مناسب برای به حالت اولیه بازگرداندن سلول های بدن پیدا کند. همچنین به گفته او، این طول موج کاملا امن است و هیچ خطری برای انسان ندارد.

نامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

از سویی دیگر، در این نوع درمان، به تیغ جراحی و هیچ گونه دارو نیازی نیست و تماما با امواج الکترومغناطیس ، می توان به نتیجه مطلوب و رفع بیماری رسید.

حسن رهبرزاده، مخترع این دستگاه، در گفت و گو با رکنا با اشاره به اینکه اختراعش، روی اعضا، ارگان ها و سلول های بدن تاثیرگذار است و می تواند بیماری ها را بهبود دهد می گوید: این کار بدون دارو و جراحی انجام شدنی است. در بیمارستان ثابت شد که این دستگاه، تاثیر کاملا مثبتی روی کبد چرب ، ناراحتی تیروئید، پروستات و سنگ کلیه دارد. همچنین هیچ کدام از این بیماری ها در بدن افراد بر نمی گردد.

او تاکید می کند که کاری که انجام می دهد انرژی درمانی نیست و این نوع درمان به کمک امواج الکترومغناطیس بدن انجام می شود. او می گوید: اگر این موج ها، بسیار قوی یا بسیار ضعیف باشند؛ یعنی فرد بیمار است. من این موج را با دستگاهی که تهیه کردم، می توانم به حالت اولیه اش باز می گردانم. با این وجود هنوز تاییدیه وزارت بهداشت را نگرفتم. من دستور وزیر وقت آن زمان که جناب آقای هاشمی بود را نیز در دست دارم. 

نامه به وزیر بهداشت

او می گوید: این اختراع بررسی علمی شده است و دانشگاه بقیه الله (عج) به آقای دکتر وطن پور در وزارت بهداشت نامه نوشته است؛ ولی متاسفانه مدتی است که این اختراع راکد مانده و هر چه نامه نگاری کردیم، وزارت بهداشت جوابی نداده است. من تنها فردی در دنیا هستم که این کار را کرده ام. اگر پیش از من کسی آمده بود و این کار را می کرد شاید شرایط برای من راحت تر بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه از خارج از کشور نیز پیشنهادهایی داشته و اگر ایران موفق نشود اختراعش را به جایی برساند، در نهایت مجبور می شود خارج از ایران این کار را انجام دهد، می گوید: من از وزیر بهداشت تقاضا کرده بودم که به من اجازه دهد تا کلاس آموزشی بگذارم که تا زنده هستم بتوانم هزار نفر همانند خودم را تربیت کنم. 

رهبرزاده در پایان می گوید: من کاری خواهم کرد که اکثر بیمار ها از استفاده از دارو خلاص شوند. 

کدخبر: 807628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟